Preskočiť navigáciu Prejsť na hlavné menu Prejsť na bočné menu Prejsť na dolné menu
Trenčiansky samosprávny kraj

Projekt AdCamp 2010 ukončený

Projekt AdCamp 2010 bol štvorstranný projekt, podporený z Višegrádskeho fondu. Predkladateľom bolo Centrum pre podporu marketingového vzdelávania v Zlíne a hlavnými partnermi boli Zlínsky kraj, Trenčiansky samosprávny kraj, maďarská župa Vás a poľské Podkarpatské vojvodstvo. Záverečná časť projektu sa konala 8. a 9. apríla 2010 v Zlíne. Bol to dvojdenný medzinárodný míting odborníkov z oblasti marketingových komunikácií so zástupcami samosprávy krajín V4. Z TSK sa ho zúčastnil Mgr. Jozef Hubinský, vedúci Odboru medzinárodnej spolupráce, PaedDr. Sylvia Maliariková, vedúca oddelenia cestovného ruchu a Mgr. Eva Frývaldská, tajomníčka komisie MS a CR.
Hlavnou témou projektu bola MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA VEREJNÉHO SEKTORU KRAJÍN V4, S DÔRAZOM NA PROPAGÁCIU REGIÓNOV, MIEST A OBCÍ. Táto téma umožnila aktívnym aj pasívnym účastníkom projektu zaoberať sa hlbšie problematikou ako je miesto ako značka, význam mediálneho plánovania pre propagáciu destinácie, rola marketingových prieskumov pri plánování komunikácie a ako pripraviť komunikačnú stratégiu pre naše mesto, obec a región.

Priebeh fóra v Zlíne
Prednášková časť
Príklady dobrej praxe, ukážky úspešných marketingových projektov komunikácie miest a regiónov, príspevky partnerov V4. V tejto časti vystúpila PaedDr. Sylvia Maliariková s príspevkom Teritoriálne hodnoty a branding Trenčianskeho samosprávneho kraja.

Komunikačné workshopy
viedli experti z odboru marketing, média, komunikácia a kreativita.
Workshop pre zástupcov samospráv

  • vytvorenie komunikačnej stratégie, voľba prostriedkov komunikácie
  • kreativne riešenia
  • mediálne stratégie

Workshop pre študentov
Dvojdenný workshop na tému "Komunikačná kampaň na vybrané mesto"

Sprievodné akcie :

  • prehliadka kampaní zameraných na hlavnú tému - príklady dobrej praxe v marketingovej komunikácii
  • vyhlásenie výsledkov študentskej súťaže „Kampaň na Tvoje mesto"
  • vo foyer Univerzity Tomáša Baťu hlavní partneri projektu prezentovali propagačné materiály o kraji. Za TSK sme túto ponuku rozšírili aj o regionálne produkty, tak ako aj Maďari a Poliaci. Z nášho kraja sme priniesli syry a parenice zo spoločnosti Agrofarma Červený Kameň.

Študentská súťaž „KAMPAŇ NA TVOJE MESTO"
Súťaž bola vyhlásená v štátoch V4 začiatkom februára, zvíťazil dvojčlenný tím, ktorý navrhol najlepšiu propagačnú kampaň pre mesto, v ktorom žije. Víťazný tím z Univerzity Tomáša Baťu v Zlíne vyhral víkendový pobyt pre dve osoby v jednom z hlavných miest V4 podľa vlastného výberu.
Zamestnanci TSK zapojení do projektu oslovili v januári 5 slovenských univerzít, kde sa študuje cestovný ruch a masmediálna komunikácia. Napokon sa zapojili štyri tímy z troch univerzít: Ekonomická univerzita v Bratislave, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici a Prešovská univerzita v Prešove. Študenti zo slovenských univerzít patrili medzi najaktívnejších na workshope a v súťažnej časti sa na 2. mieste umiestnili študentky z Prešovskej univerzity v Prešove Nikola Koložová a Michaela Simočková s kampaňou zameranou na Mesto Košice. Súťažné projekty boli napísané v rodnej reči súťažiacich a v angličtine, súťažiace ich prezentovali len v angličtine. Všetci zapojení študenti v závere konštatovali, že účasť na tomto medzinárodnom podujatí bola pre ich štúdium a získavanie vedomostí veľkým prínosom.

Ďalšie informácie a fotogaléria na: www.adcamp.cz

Projekt AdCamp 2010 ukončený

Fotogaléria

účastníci projektu(zľava doprava) p. Jaroslava Němcová (CPMV),p. Martina Polivčáková, p. Sylvia Maliariková (TSK), p. Lívia Michlerová, p. Eva Frývaldská (TSK)
Aula Fakulty managmentu a ekonomiky, Univerzita Tomáša Baťu
Príspevok vedúcej Oddelenia CR TSK - p. Sylvia Malairiková
Prehľad partnerov a sponzorov projektu
Pracovné stretnutie medzi zástupcami TSK a Zlínskeho kraja
Študentský workshop
Nikola Koložová a Michaela Simočková z Prešovskej univerzity pri preberaní ocenenia získaného v študentskej súťaži
Propagačné materiály o TSK vo foyer Univerzity Tomáša Baťu
Prezentácia tradičných slovenských výrobkov vyrobených v Agrofarme Červený kameň, foyer Univerzity Tomáša Baťu
Prejav koordinátorky projektu -p. Jaroslava Němcová
Miesto konania konferencie, Fakulta managmentu a ekonomiky, Univerzita Tomáša Baťu
Priestor pred Fakultou managmentu a ekonomiky, Univerzita Tomáša Baťu
Prejav hejtmana Zlínskeho kraja- p. Stanislav Mišák
Príspevok Vice prezidenta Asociácie českých cestovných kancelárií a agentúr - p. Tomio Okamura
účastníci projektu (zľava doprava)p. Sylvia Maliariková (TSK), p. Jaroslava Němcová (CPMV), p. Jozef Hubinský (TSK), p. Eva Frývaldská (TSK)
Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o aktualitách z TSK