Hlavnou témou projektu bola MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA VEREJNÉHO SEKTORU KRAJÍN V4, S DÔRAZOM NA PROPAGÁCIU REGIÓNOV, MIEST A OBCÍ. Táto téma umožnila aktívnym aj pasívnym účastníkom projektu zaoberať sa hlbšie problematikou ako je miesto ako značka, význam mediálneho plánovania pre propagáciu destinácie, rola marketingových prieskumov pri plánování komunikácie a ako pripraviť komunikačnú stratégiu pre naše mesto, obec a región.
Priebeh fóra v Zlíne
Prednášková časť
Príklady dobrej praxe, ukážky úspešných marketingových projektov komunikácie miest a regiónov, príspevky partnerov V4. V tejto časti vystúpila PaedDr. Sylvia Maliariková s príspevkom Teritoriálne hodnoty a branding Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Komunikačné workshopy
viedli experti z odboru marketing, média, komunikácia a kreativita.
Workshop pre zástupcov samospráv
- vytvorenie komunikačnej stratégie, voľba prostriedkov komunikácie
- kreativne riešenia
- mediálne stratégie
Workshop pre študentov
Dvojdenný workshop na tému "Komunikačná kampaň na vybrané mesto"
Sprievodné akcie :
- prehliadka kampaní zameraných na hlavnú tému - príklady dobrej praxe v marketingovej komunikácii
- vyhlásenie výsledkov študentskej súťaže „Kampaň na Tvoje mesto"
- vo foyer Univerzity Tomáša Baťu hlavní partneri projektu prezentovali propagačné materiály o kraji. Za TSK sme túto ponuku rozšírili aj o regionálne produkty, tak ako aj Maďari a Poliaci. Z nášho kraja sme priniesli syry a parenice zo spoločnosti Agrofarma Červený Kameň.
Študentská súťaž „KAMPAŇ NA TVOJE MESTO"
Súťaž bola vyhlásená v štátoch V4 začiatkom februára, zvíťazil dvojčlenný tím, ktorý navrhol najlepšiu propagačnú kampaň pre mesto, v ktorom žije. Víťazný tím z Univerzity Tomáša Baťu v Zlíne vyhral víkendový pobyt pre dve osoby v jednom z hlavných miest V4 podľa vlastného výberu.
Zamestnanci TSK zapojení do projektu oslovili v januári 5 slovenských univerzít, kde sa študuje cestovný ruch a masmediálna komunikácia. Napokon sa zapojili štyri tímy z troch univerzít: Ekonomická univerzita v Bratislave, Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici a Prešovská univerzita v Prešove. Študenti zo slovenských univerzít patrili medzi najaktívnejších na workshope a v súťažnej časti sa na 2. mieste umiestnili študentky z Prešovskej univerzity v Prešove Nikola Koložová a Michaela Simočková s kampaňou zameranou na Mesto Košice. Súťažné projekty boli napísané v rodnej reči súťažiacich a v angličtine, súťažiace ich prezentovali len v angličtine. Všetci zapojení študenti v závere konštatovali, že účasť na tomto medzinárodnom podujatí bola pre ich štúdium a získavanie vedomostí veľkým prínosom.
Ďalšie informácie a fotogaléria na: www.adcamp.cz