V priestoroch vestibulu Úradu Trenčianskeho samosprávneho kraja aktuálne finišujú práce na vybudovaní nového klientského centra, v ktorom bude poskytované poradenstvo v oblasti sociálnych služieb. Župa vybudovaním centra reaguje na potreby obyvateľov kraja.
Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja (TSK) opäť vychádza v ústrety svojim obyvateľom. V priestoroch vestibulu sa župa rozhodla vybudovať klientské centrum, ktoré bude poskytovať komplexné informácie z oblasti sociálnych služieb. „Cieľom zriadenia takéhoto klientského centra je zabezpečiť kvalitu a najmä dostupnosť potrebných informácií pre všetkých občanov. Zamestnanci Oddelenia sociálnej pomoci Úradu TSK im budú na jednom mieste poskytovať poradenstvo pri posudzovaní a riešení sociálnych problémov,“ uviedla vedúca Oddelenia sociálnej pomoci Úradu TSK Elena Nekorancová. Úrad tak rieši ľahší prístup ku komplexným informáciám, a to nielen pre osoby s rôznymi zdravotnými znevýhodneniami.
„Miestnosť bude monitorovať kamerový systém. Všetky stavebné práce by mali byť ukončené do 8. novembra 2019,“ informovala Beáta Tichá, poverená riadením odboru investícií, životného prostredia a vnútornej prevádzky s tým, že vybudovanie centra si vyžiadalo stavebné úpravy súvisiace s prepojením miestnosti klientského centra a podateľne. TSK investoval do vytvorenia klientského centra pre návštevníkov župného úradu takmer 9 tis. eur s DPH. Tí ho budú môcť nájsť vedľa podateľne.