Preskočiť navigáciu Prejsť na hlavné menu Prejsť na bočné menu Prejsť na dolné menu
Trenčiansky samosprávny kraj

Za takmer rok pomohli vybaviť 8 tisíc podnetov

Informačná telefónna linka, ktorú župa zriadila začiatkom marca minulého roka, pomáha volajúcim s riešením problémov v oblasti zdravotníctva. Obyvateľov kraja doteraz najviac zaujímali možnosti očkovania v kraji, aktuálne platné nariadenia či otázky súvisiace s vakcináciou. 

Telefónna linka 032/65 55 150 bola zriadená v rámci Oddelenia zdravotníctva a humánnej farmácie na Úrade Trenčianskeho samosprávneho kraja. „Ľudia nám zvyknú volať aj v prípade, ak sa nevedia alebo nemôžu dovolať svojmu obvodnému lekárovi či špecialistovi, prípadne ak chcú zistiť, do ktorého zdravotného obvodu patria alebo kto zastupuje konkrétneho lekára v čase jeho neprítomnosti. Menšiu časť volajúcich tvoria podnety a postrehy z ambulancií. Niektoré telefonáty trvajú pár sekúnd, iné desiatky minút. Záleží od problému, s ktorým sa občan na nás obracia,“ povedala Kristína Gruca Gabrišová z Oddelenia zdravotníctva a humánnej farmácie.

Na informačnú telefonickú linku zavolá denne v priemere 36 osôb.

autor: mp

Fotogaléria

Archívna fotografia TSK
Archívna fotografia TSK
Archívna fotografia TSK
Archívna fotografia TSK
Archívna fotografia TSK
Archívna fotografia TSK
Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o aktualitách z TSK