Oddelenie právne, správy majetku a verejného obstarávania
Mgr. Tomáš Baláž | Vedúci odd. právneho, správy majetku a verejného obstarávania |
---|
Zamestnanci: | |||
---|---|---|---|
Mgr. Silvia Blažeková, Dipl. AHE | Referent odd. právneho, správy majetku a verejného obstarávania | ||
Ing. Alica Eliášová | Referent odd. právneho, správy majetku a verejného obstarávania | ||
Ing. Daniela Hatalová | Referent odd. právneho, správy majetku a verejného obstarávania | ||
Ing. Henrieta Klobušická | Referent odd. právneho, správy majetku a verejného obstarávania | ||
Ing. Katarína Košíková | Referent odd. právneho, správy majetku a verejného obstarávania | ||
Ing. Alena Kováčiková | Referent odd. právneho, správy majetku a verejného obstarávania | ||
Mgr. Tomáš Kyselica | Referent odd. právneho, správy majetku a verejného obstarávania | ||
Mgr. Miroslava Matuščinová | Referent odd. právneho, správy majetku a verejného obstarávania | ||
Mgr. Zuzana Podhorská | Referent odd. právneho, správy majetku a verejného obstarávania | ||
Mgr. Lenka Provazníková | Referent odd. právneho, správy majetku a verejného obstarávania |
Úlohy oddelenia:
- poskytuje právne služby a zabezpečuje právnu agendu v súvislosti s činnosťou TSK,
- vypracováva alebo spolupodieľa sa na vypracovaní všeobecne záväzných právnych predpisov na úrovni samosprávy, vnútorných predpisov vo vecnej pôsobnosti, právnych stanovísk k závažným materiálom a dokumentom, právnych pripomienok k materiálom ústredných orgánov štátnej správy, návrhov zmlúv,
- vykonáva pripomienkové konanie k tvorbe zákonov, ktoré majú legislatívny dopad na činnosť TSK,
- rieši problematiku v súvislosti s prechodom kompetencií zo štátnej správy na samosprávu a agendu spojenú so zápismi do katastra nehnuteľností na základe delimitačných protokolov,
- vedie evidenciu a zakladá originály vnútorných predpisov,
- zastupuje TSK pred súdmi a inými orgánmi,
- zabezpečuje vymáhanie pohľadávok a vypracováva návrh na upustenie od vymáhania nevymožiteľných pohľadávok za organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti TSK (ďalej len „OvZP“) a TSK,
- vedie evidenciu nehnuteľného majetku TSK,
- vybavuje agendu súvisiacu s prevodmi nehnuteľností a predkladá ich oddeleniu finančnému bezprostredne po skončení príslušného kalendárneho roka,
- spolupracuje s ostatnými odbormi pri zabezpečovaní majetkovo-právneho vysporiadania nehnuteľností vo vlastníctve TSK a v správe OvZP,
- vybavuje žiadosti a sťažnosti týkajúce sa majetkovo právnej agendy TSK,
- vysporiadava vlastnícke vzťahy k majetku TSK,
- metodicky usmerňuje OvZP TSK pri hospodárení s majetkom TSK v zmysle platnej legislatívy a schválených Zásad hospodárenia s majetkom TSK,
- spracováva daňové priznanie k dani z nehnuteľností na základe podkladov od odboru finančného a oddelenia vnútornej prevádzky, správy registratúry a údržby majetku,
- vedie centrálnu evidenciu zmlúv a zabezpečuje ich zverejňovanie,
- zodpovedá za prípravu a priebeh vykonávaného verejného obstarávania,
- pripravuje súhlasy na VO pre OvZP
- koordinuje prípravu a vykonáva činnosti spojení s centrálnym verejným obstarávaním v podmienkach TSK a zabezpečuje centrálne verejné obstarávanie,
- metodicky usmerňuje OvZP v oblasti verejného obstarávania,
- vedie centrálnu evidenciu protokolov z kontrol vykonaných Úradom pre verejné obstarávanie,
- organizuje zahajovanie a ukončovanie kontrol vykonávaných Úradom pre verejné obstarávanie,
- zabezpečuje ďalšie úlohy podľa vzniknutej potreby na základe pokynov predsedu a riaditeľa úradu.