Vyhlasuje výberové konanie v súlade s ustanoveniami § 5 Zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme
na obsadenie pracovnej pozície vedúci prevádzkového úseku
Náplň práce:
Riadenie bezproblémového chodu zverenej prevádzky zariadenia, drobné opravy, zabezpečenie nákupov pre zariadenie, zabezpečovanie autoprevádzky. Vykonávanie verejného obstarávania. Administratívne práce.
Dátum nástupu:
- 5.2021
Kvalifikačné predpoklady:
(niektoré z uvedených)
- úplne stredné odborné vzdelanie,
- úplné stredné vzdelanie,
- vysokoškolské vzdelanie I. stupňa,
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Ďalšie vedomosti:
- znalosť právnych noriem v oblasti verejného obstarávania,
- znalosti z oblasti prevádzkovej hygieny (hygienicko - epidemiologický režim),
- znalosť pracovného práva,
- práca s PC – Word, Excel, PowerPoint,
Dĺžka spraxe:
- 3 roky v danej alebo podobnej oblasti
Osobnostné predpoklady:
(zručnosti a schopnosti)
- organizovanie a plánovanie práce,
- vedenie pracovného kolektívu,
- jednanie s ľuďmi, (komunikačné zručnosti),
- analyzovanie a riešenie problémov,
- pružnosť v myslení (adaptabilita, improvizačné schopnosti)
- odolnosť voči stresu,
- snaha stáleho vzdelávania,
- samostatnosť,
- asertivita,
- spoľahlivosť,
- kreativita,
Ponúkané výhody:
- práca vo výbornom pracovnom kolektíve,
- možnosť ďalšieho vzdelávania,
- dlhodobá stabilná práca,
- pohyblivá zložka mzdy (odmeny),
- stravovanie v zariadení,
- jubilejné odmeny,
Pracovné podmienky:
Pracovný čas: od 7,30 hod. – 15,30 hod.
Práca na zmeny: nie
Soboty, nedele, sviatky: nie
Základná zložka mzdy (v hrubom):
V zmysle zákona 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
830,50 € + osobný príplatok
Záujemcovia o účasť vo výberovom konaní doručia nasledovné doklady:
- prihlášku do výberového konania,
- motivačný list,
- profesijný štruktúrovaný životopis vrátane kontaktných údajov (adresa predoručovanie písomností, e-mail, telefónne číslo)
- písomný súhlas s použitím osobných údajov pre potreby výberového konania,
- kópie dokladov o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
- kópie dokladov o absolvovanom ďalšom vzdelávaní,
- výpis z registra trestov (nie starší ako 3 mesiace),
Všetky požadované doklady je potrebné doručiť v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie na pracovnú pozíciu vedúci prevádzkového úseku“ najneskôr do 31.1.2021.
Poštou na adresu: Centrum sociálnych služieb – BYSTRIČAN, Zakvášov 1935/453, 017 07 Považská Bystrica,
Osobne: na vrátnicu zariadenia.
Dátum, miesto a čas výberového konania bude oznámené prihláseným uchádzačom na kontaktnú e-mailovú adresu uvedenú v životopise a to najneskôr 7 dní pred jeho začatím.
CSS – BYSTRIČAN v Považskej Bystrici si vyhradzuje právo nezaradiť do výberového konania uchádzačov, ktorí nebudú spĺňať kvalifikačné predpoklady, alebo zrušiť výberové konanie.