T r e n č i a n s k y s a m o s p r á v n y k r a j
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta
Asistent finančného manažéra
Pracovné miesto sa obsadzuje pre výkon činnosti asistenta finančného manažéra počas trvania projektu „Podpora zamestnateľnosti v regióne horná Nitra“ financovaného z EŠIF .
Podmienky výberu zamestnancov:
a) kvalifikačný predpoklad:
- dosiahnuté minimálne vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa, prednostne ekonomického zamerania,
osobnostné a morálne predpoklady:
- bezúhonnosť,
- sebadôvera, samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť,
- schopnosť pracovať pod tlakom,
- komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie orientované na klienta,
- adaptabilita a flexibilita,
- výberové kritériá:
- základná znalosť Systému finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu na programové obdobie 2014 – 2020,
- znalosti v oblasti implementácie projektov financovaných z eurofondov, štátneho rozpočtu prípadne iných finančných mechanizmov výhodou,
- znalosť Microsoft Office, elektronickej komunikácie, automatizovanej práce s dátami (ITMS 2014+ výhodou),
- základná znalosť zákona o účtovníctve,
- znalosť rozpočtovania vo verejnej správe výhodou,
- schopnosť samostatnej práce,
- odborná prax:
- minimálne 1 rok praxe v oblasti finančného riadenia projektov EŠIF alebo v ekonomickej oblasti,
- aktívna znalosť anglického jazyka výhodou,
- vodičské oprávnenie – skupina „B“.
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- žiadosť o účasť na VK,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- motivačný list,
- doklad o dosiahnutom stupni vzdelania,
- prehľad projektov, na ktorých implementácii sa uchádzač podieľal spolu so zdrojom, kde je možné informáciu overiť, ak ním uchádzač disponuje.
Odmeňovanie je podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, 1 200,- eur.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) na adresu :
A.) na adresu :
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK asistent FM“,
alebo
B.) e-mailom na adresu:
viliam.zahumensky@tsk.sk
zuzana.kosova@tsk.sk
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 23.3.2020. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je 1. apríl 2020.