T r e n č i a n s k y s a m o s p r á v n y k r a j
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta
Manažér kvality ovzdušia
Pracovné miesto sa obsadzuje pre výkon činnosti Oddelenia životného prostredia a územného plánovania na príprava, analýzu a vyhodnocovanie strategických, koncepčných, plánovacích a programových dokumentov. Poskytovanie poradenstva a podpory samosprávnym orgánom a miestnym orgánom štátnej správy pri plánovaní účinných opatrení v oblasti kvality ovzdušia a ich financovania (revízia a aktualizácia Plánov pre zlepšenie kvality ovzdušia (PZKO)).
Bližšie určené najnáročnejšie činnosti:
- samostatné odborné špecializované práce s rozsiahlymi väzbami medzi rôznymi úsekmi činností (detailne popísané v odsekoch nižšie) vykonávané podľa individuálne ustanovených postupov projektu,
- koordinovanie samosprávnych orgánov a miestnych orgánov štátnej správy za účelom riadenia kvality ovzdušia, vyžadujúce špeciálne konzultácie, analýzu a prípravu osobitných podkladov vo forme strategických, koncepčných, plánovacích a programových dokumentov na lokálnej, regionálnej, štátnej úrovni, ale aj na medzinárodnej, primárne na úrovni európskej dobrej praxe a legislatívy,
- koncepčné, systémové, metodické činnosti alebo výskumné práce so samostatným výberom postupov a spôsobov riešení vykonávané v súlade s koncepciou projektu,
- podávanie správ o vývoji kvality ovzdušia na regionálnej a / alebo miestnej úrovni - identifikácia hot spotov – zdrojov znečistenia ovzdušia, navrhovanie opatrení a ukazovateľov kvality ovzdušia,
- monitorovanie implementácie jednotlivých opatrení zameraných na zlepšenie kvality ovzdušia zahrnutých do PZKO a podávanie správ príslušnému okresnému úradu v sídle kraja,
- poskytovanie informácií, konzultácií a technického poradenstva občanom a samosprávnym alebo miestnym orgánom štátnej správy pri podávaní žiadostí o podporu alebo projektov prispievajúcich k zlepšeniu regionálnej a miestnej kvality ovzdušia (napríklad výmena kotlov na tuhé palivá atď.),
- podpora hľadania možností financovania opatrení pre zlepšenie kvality ovzdušia,
- šírenie informácií a vzdelávanie v oblasti ochrany ovzdušia a kvality ovzdušia, publicity v miestnych / regionálnych médiách, spolupráce na kampaniach na zvýšenie povedomia verejnosti atď.
Podmienky výberu zamestnancov:
a) kvalifikačný predpoklad:
- dosiahnuté vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa (enviromentálne zameranie výhodou),
b) osobnostné a morálne predpoklady:
- bezúhonnosť,
- sebadôvera, samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť,
- schopnosť pracovať pod tlakom,
- osobné predpoklady – spoľahlivosť, komunikatívnosť a prosociálny prístup, príjemné vystupovanie, samostatnosť, asertivita, kreativita, proaktivita, chuť sa učiť a pracovať na novo vznikajúcom medzinárodnom projekte,
- adaptabilita a flexibilita, komunikačné zručnosti ako facilitácia a negociácia výhodou
c) výberové kritériá:
- znalosť zákonov a problematiky týkajúcej sa kvality životného prostredia a s tým súvisiacich oblastí,
- odborná alebo pracovná prax v oblasti ochrany životného prostredia výhodou,
- výhodou je znalosť legislatívy a technických noriem EÚ a SR v oblasti ochrany ovzdušia,
- pokročilá znalosť programov Microsoft Office, elektronickej komunikácie, automatizovanej práce s dátami,
- praktické znalosti postupov a procesov v štátnej správe alebo samospráve výhodou,
- znalosť legislatívy a technických noriem v oblasti ochrany ovzdušia výhodou,
- ochota cestovať v rámci Slovenskej republiky,
- komunikačné zručnosti ako facilitácia a negociácia výhodou,
- výhodou je aktívna znalosť anglického jazyka,
- vodičské oprávnenie – skupina „B“ – aktívny vodič.
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- žiadosť o účasť na VK,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- motivačný list,
- doklad o dosiahnutom stupni vzdelania,
- doklad o jazykovej spôsobilosti – výhodou.
Odmeňovanie je podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat min. 1 465,- eur v závislosti od absolvovanej odbornej praxe.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) na adresu :
A.) na adresu :
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK manažér kvality ovzdušia“,
alebo
B.) e-mailom na adresu:
viliam.zahumensky@tsk.sk
zuzana.kosova@tsk.sk
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 23.3.2020. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je 1. apríl 2020.