T r e n č i a n s k y s a m o s p r á v n y k r a j
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta
Referent oddelenia informatiky
Trenčianskeho samosprávneho kraja
Pracovné miesto sa obsadzuje pre výkon činnosti referenta oddelenia informačných technológií na úrade Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Uchádzač o pracovné miesto musí:
a/ byť bezúhonný,
b/ spĺňať osobnostné, morálne a kvalifikačné predpoklady na požadované miesto,
c/ ovládať legislatívu a vedieť samostatne vykonávať odbornú špecializovanú prácu v oblasti informačných technológií,
d) byť odborne spôsobilý, samostatný, komunikatívny, flexibilný, cieľavedomý, vedieť riešiť odborné problémy, ochotný učiť sa nové veci, pracovať v tíme, mať príjemné vystupovanie orientované na klienta,
e) mať prax v oblasti minimálne 3 roky
Kvalifikačný predpoklad:
- Minimálne úplné stredoškolské vzdelanie s maturitou (technického smeru v oblasti IT alebo elektrotechnickej)
Výberové kritériá:
- znalosť Microsoft Office, elektronickej komunikácie, automatizovanej práce s dátami (znalosť ITMS výhodou),
- znalosť Windows server 2003 a novší
- znalosť Linux
- znalosť správy active directory
- znalosť TCP/IP
- znalosť prevádzky a údržby PC, periférií a softwarového vybavenia
- výhodou je aktívna znalosť anglického alebo iného svetového jazyka,
- výhodou je znalosť projektového riadenia (aj práca s MS Project)
- výhodou je znalosť sieťových produktov od spoločnosti Cisco
- byť držiteľom vodičského oprávnenia – skupina „B“.
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- žiadosť o účasť na výberovom konaní,
- doklady o dosiahnutom vzdelaní, o absolvovaných kurzoch a školeniach, ktoré majú vzťah k požadovanej práci,
- profesijný štruktúrovaný životopis s uvedeným prehľadom doterajšej praxe,
- motivačný list.
Odmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat je 1 400,- eur v závislosti od odbornej praxe.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) :
A.) na adresu:
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ- VK Ref. odd. informatiky“,
alebo
B.) e-mailom:
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 09.03.2020. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je apríl 2020.