T r e n č i a n s k y s a m o s p r á v n y k r a j
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta
Referent oddelenia právneho, správy majetku a verejného obstarávania
Uchádzač o pracovné miesto musí:
a/ byť bezúhonný,
b/ spĺňať osobnostné a morálne predpoklady na požadované miesto,
c/ byť samostatný, komunikatívny, flexibilný, asertívny, ochotný učiť sa nové veci, cieľavedomý,
d/ mať znalosť legislatívy a primerané odborné vedomosti,
e/ ovládať užívateľsky prácu s počítačom,
f/ mať vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa – právnické,
g/ právna prax v trvaní minimálne 1 rok (prax v oblasti prevodov nehnuteľností a pozemkového práva výhodou)
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- žiadosť o účasť na VK,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- motivačný list,
- doklad o dosiahnutom stupni vzdelania,
- doklad o absolvovaných kurzoch a školeniach majúcich vzťah k požadovanej práci – výhodou,
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) na adresu:
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK OPSMaVO“.
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 24.06.2016. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je júl 2016.