Uchádzač o pracovné miesto musí:
- byť bezúhonný,
- spĺňať kvalifikačné predpoklady a požiadavky na požadovanú pracovnú pozíciu,
- ovládať legislatívu verejnej správy v oblasti rozpočtu a účtovníctva, oblasti sociálnych služieb a mzdovú agendu,
- byť flexibilný, samostatný, komunikatívny, schopný riešiť problémy, pracovať pod tlakom, ochotný učiť sa nové veci a pracovať v tíme, vítaná je prax a skúsenosti s tvorbou rozpočtu vo verejnej správe.
Kvalifikačné predpoklady a požiadavky:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania,
- mať výbornú znalosť práce s výpočtovou technikou (Word, Excel)
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- žiadosť o účasť na výberovom konaní,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- doklady o dosiahnutom vzdelaní,
- prehľad doterajšej praxe,
- motivačný list.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) na adresu:
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK referent odd. sociálnej pomoci“.
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 08.04.2016. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný nástupný termín je 15.04.2016.