Pracovné miesto sa obsadzuje na zabezpečenie činnosti správy registratúry zamestnávateľa, metodické usmerňovanie a kontrolu príručných registratúrnych stredísk organizačných útvarov a ďalšie podporné činnosti týkajúce sa príručných registratúrnych stredísk. Tiež zabezpečuje správu nehnuteľného majetku v správe TSK, najmä tzv. „prebytočného majetku“, ktorý má TSK vo svojej správe. Tiež vykonáva ďalšie činnosti podľa pokynov vedúceho oddelenia.
Uchádzač o pracovné miesto musí:
- byť bezúhonný,
- spĺňať osobnostné, morálne a kvalifikačné predpoklady na požadované miesto,
- byť odborne spôsobilý, samostatný, flexibilný, cieľavedomý, vedieť riešiť odborné problémy, ochotný učiť sa nové veci, komunikatívny,
- mať absolvované VŠ vzdelanie II. stupňa - v prípade študijného odboru archívnictvo sa odborná prax nepožaduje, v prípade VŠ vzdelania iného zamerania sa požaduje:
- odborná prax min. 5 rokov v správe registratúry v zmysle zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a príslušných vykonávacích vyhlášok na úseku správy registratúry (vyhláška č. 628/2002 a 410/2015),
- skúsenosť s metodickou podporou príručných registratúrnych stredísk organizačných útvarov zamestnávateľa a ich kontrola,
- mať skúsenosti a prax s prácou v oblasti správy a údržby nehnuteľného majetku, sledovania a spracúvania rôznych výkazov týkajúcich sa nehnuteľného majetku, alebo v obdobnej oblasti,
- mať IT zručnosti na úrovni skúseného užívateľa z práce s výpočtovou technikou,
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- žiadosť o účasť na výberovom konaní,
- motivačný list,
- profesijný štruktúrovaný životopis s prehľadom doteraz vykonávanej praxe,
- doklad o dosiahnutom stupni vzdelania, prípadne ďalšie doklady preukazujúce vzťah k požadovanej práci,
Odmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat pri plnom pracovnom úväzku je 1 150,- eur.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie):
A.) na adresu:
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK referent-registratúra“,
alebo
B.) e-mailom na adresu:
personalne@tsk.sk , predmet správy: „VK referent- registratúra“.
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 15.12.2023. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke. Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je január 2024.
V Trenčíne dňa 01.12.2023
Ing. Marek Briestenský
poverený riadením Ú TSK