Trenčiansky samosprávny kraj
v súlade so zákonom č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme, v platnom znení,
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta
Riaditeľ (riaditeľka) Centra sociálnych služieb – Chmelinec,
so sídlom Hoštínska 1620/3, 020 01 Púchov
Kvalifikačné predpoklady a požiadavky:
- vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa,
- 5 rokov praxe v riadiacej oblasti, alebo 3 roky praxe v sociálnej oblasti,
- znalosť legislatívy v oblasti sociálnych služieb, najmä zákon č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Z. z. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov a zákon č. 219/2014 Z. z. o sociálnej práci,
- znalosť ďalších súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákon č. 71/1967 Zb. o správnom konaní v znení neskorších predpisov, Zákonník práce, zákon o rozpočtových pravidlách, zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme, zákon č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- manažérske zručnosti a osobnostné predpoklady na výkon funkcie,
- znalosť štátneho jazyka, znalosť cudzieho jazyka – vítaná,
- aktívna práca s PC a inými bežne používanými komunikačnými prostriedkami.
Uchádzač o pracovné miesto musí:
- byť bezúhonný,
- spĺňať kvalifikačné predpoklady a požiadavky na požadovanú pracovnú pozíciu,
- ovládať príslušnú legislatívu,
- byť komunikatívny, flexibilný, samostatný, mať organizačné schopnosti, vedieť riešiť problémy, vedieť koncepčne tvoriť a pracovať pod tlakom,
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač predložiť:
- písomná žiadosť o účasť na výberovom konaní,
- profesijný štruktúrovaný životopis spolu s prehľadom doterajšej praxe,
- motivačný list,
- úradne osvedčené kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o splnení predpokladu bezúhonnosti,
- doklad preukazujúci prax, resp. potvrdenie zamestnávateľa o praxi v riadiacich pozíciách v dĺžke najmenej 5 rokov, alebo praxe v sociálnej oblasti v dĺžke min 3 roky,
- predložiť projekt so zameraním na „Rozvoj zariadenia sociálnych služieb s prihliadnutím na individuálne potreby prijímateľov, rozvoj spolupráce v regióne a hospodárne, efektívne, účinné a účelné vynakladanie verejných zdrojov“ .
Formálna úprava dokumentu: Projekt „Rozvoj zariadenia CSS....“ je potrebné spracovať písomne, v textovom editore v rozsahu cca 5 strán formátu A4 podľa platných pravidiel písania a úpravy písomností v zmysle STN 01 6910.
* Nepredloženie niektorého z dokladov a príloh alebo neskoré doručenie prihlášky na VK môže byť dôvodom na vyradenie uchádzača z VK.
Odmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat pri plnom pracovnom úväzku je min. 1 500,- eur.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (úradne overené fotokópie) na adresu :
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – výberové konanie – riaditeľ/ka/ CSS – Chmelinec - Púchov“.
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 16.05.2022. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
V Trenčíne dňa 19.04.2022
Ing. Jaroslav Baška
predseda