T r e n č i a n s k y s a m o s p r á v n y k r a j
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta
Vedúci kancelárie predsedu Trenčianskeho samosprávneho kraja
Uchádzač o pracovné miesto musí:
a/ byť bezúhonný,
b/ spĺňať osobnostné a morálne predpoklady na požadované miesto,
c/ byť samostatný, komunikatívny, flexibilný, asertívny, ochotný učiť sa nové veci, cieľavedomý,
d/ mať znalosť legislatívy a primerané odborné vedomosti,
e/ ovládať užívateľsky prácu s počítačom,
f/ mať vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa,
g/ mať skúsenosti z organizačného a administratívneho zabezpečenia vedúceho zamestnanca v trvaní minimálne 3 roky (prax v oblasti riadenia a zabezpečenia kancelárie štatutára organizácie výhodou).
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- žiadosť o účasť na VK,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- motivačný list,
- doklad o dosiahnutom stupni vzdelania,
- doklad o absolvovaných kurzoch a školeniach majúcich vzťah k požadovanej práci – výhodou,
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie)
A.) na adresu:
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK KancPreds“.
alebo
B.) e-mailom na adresu:
viliam.zahumensky@tsk.sk
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 29.01.2018. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je marec 2018.