Uchádzač o pracovné miesto musí:
a/ byť bezúhonný,
b/ spĺňať osobnostné a morálne a kvalifikačné predpoklady na požadované miesto,
c/ byť odborne spôsobilý, samostatný, flexibilný, cieľavedomý, vedieť riešiť odborné problémy, ochotný učiť sa nové veci, komunikatívny,
d/ mať VŠ vzdelanie II. stupňa,
e/ mať skúsenosti s riadením zamestnancov, sledovaním a správou technického stavu budov a zariadení a prácou v oblasti správy registratúry a údržby majetku,
f/ mať znalosť príslušnej legislatívy z oblasti pracovnoprávnych vzťahov, BOZP, verejnej služby a iných zákonov a predpisov dotýkajúcich sa predmetu činnosti,
f/ mať znalosti z práce s výpočtovou technikou, tvorbou smerníc, usmerňovania a koordinácie zamestnancov,
g/ mať znalosti z predkladania podkladov do rozpočtov vo verejnej správe,
h/ skúsenosti z oblasti verejného obstarávania výhodou.
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- žiadosť o účasť na výberovom konaní,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- doklad o dosiahnutom stupni vzdelania,
- prehľad doteraz vykonávanej praxe.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) na adresu :
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK vedúci odd. VPSRaÚM.
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 12.12.2016. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný nástupný termín je 01.01.2017.