Trenčiansky samosprávny kraj
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta
Referent oddelenia vnútornej prevádzky a údržby majetku – registratúra
Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Pracovné miesto sa obsadzuje na zabezpečenie činnosti správy registratúry zamestnávateľa, metodické usmerňovanie a kontrolu príručných registratúrnych stredísk organizačných útvarov a ďalšie podporné činnosti týkajúce sa príručných registratúrnych stredísk, spolupráca pri vytváraní interných smerníc v oblasti registratúry.
Informácie o pracovnom mieste:
- Miesto práce: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
- Termín nástupu: apríl 2025
- Názov funkcie: Referent oddelenia vnútornej prevádzky a údržby majetku – registratúra
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Termín uzávierky zasielania žiadostí: 12.03.2025
Podmienky výberu zamestnancov:
Kvalifikačný predpoklad:
- mať min. stredoškolské vzdelanie,
- mať prax a skúsenosti min. 2 roky v oblasti správy registratúry,
Osobnostné a morálne predpoklady:
- byť bezúhonný,
- spĺňať osobnostné, morálne a kvalifikačné predpoklady na požadované miesto,
- byť odborne spôsobilý, samostatný, flexibilný, cieľavedomý, vedieť riešiť odborné problémy, ochotný učiť sa nové veci, komunikatívny,
- ovládať legislatívu a vedieť samostatne vykonávať odbornú špecializovanú prácu v oblasti registratúry,
- mať znalosti z práce s výpočtovou technikou (Word, Excel na pokročilej úrovni),
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Zabezpečuje činnosti správy registratúry organizačného útvaru zamestnávateľa, vedie evidenciu prijatých záznamov a spisov do registratúrneho strediska,
- Metodicky usmerňuje a kontroluje činnosti registratúrneho strediska na úseku správy registratúry u zamestnávateľa a registratúrnych stredísk organizačných útvarov, ovláda prácu v elektronickom systéme správy registratúry,
- Predkladá jeden krát za štvrťrok zoznamy nevybavených spisov a záznamov zamestnancami,
- Zabezpečuje tvorbu vnútorných noriem potrebných pre výkon činností v oblasti správy registratúry, ako i na tvorbe materiálov predkladaných do zastupiteľstva,
- Zodpovedá a zabezpečuje kompletizáciu a distribúciu materiálov a ukladá ich do elektronickej knižnice TSK,
- Vydáva osvedčenia z registratúrnych záznamov, vydáva potvrdenia o odovzdaní registratúrnych záznamov a tlačovín,
- Prijíma, eviduje, triedi a odosiela zásielky prostredníctvom centrálneho automatizovaného systému na správu registratúry,
- Preberá do registratúrneho strediska záznamy a spisy so zameraním na kontrolu úplnosti spisového materiálu podľa príslušného zoznamu spisov odovzdávaných z organizačných útvarov do registratúrneho strediska,
- Vedie evidenciu zapožičaných spisových materiálov z registratúrneho strediska zamestnancom TSK a sleduje lehoty na ich vrátenie
- Vyhotovuje prehľady doručených zbierok zákonov, vyhlášok, a vestníkov a prostredníctvom intranetu informuje o nich všetkých zamestnancov,
- Vedie evidenciu došlej odbornej literatúry, pomôcok, zbierok zákonov, odborných publikácií atď. sústredených v registratúrnom stredisku a vedie prehľad o ich manipulácii,
- Podieľa sa na kompletizácii a rozmnožovaní materiálov pripravovaných pre rokovania Zastupiteľstva TSK, materiálov pripravovaných pre distribúciu na OvZP TSK, pre obce a mestá,
- Zodpovedá za dôsledné uplatňovanie registratúrneho poriadku a pri nakladaní s písomnosťami na Úrade TSK,
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- žiadosť o účasť na výberovom konaní,
- motivačný list,
- profesijný štruktúrovaný životopis s prehľadom doteraz vykonávanej praxe,
- doklad o dosiahnutom stupni vzdelania, prípadne ďalšie doklady preukazujúce vzťah k požadovanej práci,
Informácia o plate (a benefitoch):
Odmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat pri plnom pracovnom úväzku je 1 150,- eur.
Ako nás kontaktovať, spôsob a termín:
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie):
na adresu:
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK referent-registratúra“,
alebo
e-mailom na adresu:
personalne@tsk.sk
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 12.03.2025. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke. Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je apríl 2025.
V Trenčíne dňa 25.02.2025
Ing. Marek Briestenský
riaditeľ Ú TSK