Preskočiť navigáciu Prejsť na hlavné menu Prejsť na bočné menu Prejsť na dolné menu
Trenčiansky samosprávny kraj
Otočte mobil pre plnohodnotnú verziu webu

TSK vyhlasuje výberové konanie na pracovnú pozíciu referent oddelenia vnútornej prevádzky a údržby majetku – registratúra

Trenčiansky samosprávny kraj

vyhlasuje

výberové konanie  na obsadenie miesta

Referent oddelenia vnútornej prevádzky a údržby majetku – registratúra

Trenčianskeho samosprávneho kraja.

 

Pracovné miesto sa obsadzuje na zabezpečenie činnosti správy registratúry zamestnávateľa, metodické usmerňovanie a  kontrolu príručných registratúrnych stredísk organizačných útvarov a ďalšie podporné činnosti týkajúce sa príručných registratúrnych stredísk. Tiež vykonáva ďalšie činnosti podľa pokynov vedúceho oddelenia.

 

Informácie o pracovnom mieste:

  • Miesto práce: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
  • Termín nástupu: marec 2025
  • Názov funkcie: Referent oddelenia vnútornej prevádzky a údržby majetku – registratúra
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
  • Termín uzávierky zasielania žiadostí: 20.02.2025

 

Podmienky výberu zamestnancov:

Kvalifikačný predpoklad:

  • mať absolvované VŠ vzdelanie II. stupňa - v prípade študijného odboru archívnictvo sa odborná prax nepožaduje, v prípade VŠ vzdelania iného zamerania sa požaduje:
    • odborná prax min. 5 rokov v správe registratúry v zmysle zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a príslušných vykonávacích vyhlášok na úseku správy registratúry (vyhláška č. 628/2002 a 410/2015),
    • v prípade študijného odboru archívnictvo, pomocné historické vedy alebo v príbuznom študijnom odbore sa odborná prax nepožaduje

 

Osobnostné a morálne predpoklady:

  • byť bezúhonný,
  • spĺňať osobnostné,  morálne a kvalifikačné predpoklady na požadované miesto,
  • byť odborne spôsobilý, samostatný, flexibilný, cieľavedomý, vedieť riešiť odborné problémy, ochotný učiť sa nové veci, komunikatívny,
  • skúsenosť s metodickou podporou príručných registratúrnych stredísk organizačných útvarov zamestnávateľa a ich kontrola,
  • mať IT zručnosti na úrovni skúseného užívateľa z práce s výpočtovou technikou.

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Zabezpečuje činnosti správy registratúry organizačného útvaru zamestnávateľa, vedie evidenciu prijatých záznamov a spisov do registratúrneho strediska,
  • Metodicky usmerňuje a kontroluje činnosti registratúrneho strediska na úseku správy registratúry u zamestnávateľa a registratúrnych stredísk organizačných útvarov, ovláda prácu v elektronickom systéme správy registratúry
  • Predkladá jeden krát za štvrťrok zoznamy nevybavených spisov a záznamov zamestnancami,
  • Zabezpečuje tvorbu vnútorných noriem potrebných pre výkon činností v oblasti správy registratúry, ako i na tvorbe materiálov predkladaných do zastupiteľstva,
  • Zodpovedá a zabezpečuje kompletizáciu a distribúciu materiálov a ukladá ich do elektronickej knižnice TSK,
  • Vydáva osvedčenia z registratúrnych záznamov, vydáva potvrdenia o odovzdaní registratúrnych záznamov a tlačovín,
  • Prijíma, eviduje, triedi a odosiela zásielky prostredníctvom centrálneho automatizovaného systému na správu registratúry,
  • Preberá do registratúrneho strediska záznamy a spisy so zameraním na kontrolu úplnosti spisového materiálu podľa príslušného zoznamu spisov odovzdávaných z organizačných útvarov do registratúrneho strediska,
  • Vedie evidenciu zapožičaných spisových materiálov z registratúrneho strediska zamestnancom TSK a sleduje lehoty na ich vrátenie,
  • Vyhotovuje prehľady doručených zbierok zákonov, vyhlášok, a vestníkov a prostredníctvom intranetu informuje o nich všetkých zamestnancov,
  • Vedie evidenciu došlej odbornej literatúry, pomôcok, zbierok zákonov, odborných publikácií atď. sústredených v registratúrnom stredisku a vedie prehľad o ich manipulácii.


Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:

  • žiadosť o účasť na výberovom konaní,
  • motivačný list,
  • profesijný štruktúrovaný životopis s prehľadom doteraz vykonávanej praxe,
  • doklad o dosiahnutom stupni vzdelania, prípadne ďalšie doklady preukazujúce vzťah k požadovanej práci,

 

Informácia o plate (a benefitoch):

Odmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat pri plnom pracovnom úväzku je 1 150,- eur.

 

Ako nás kontaktovať, spôsob a termín:

Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie):

 

na adresu:

Trenčiansky samosprávny kraj

Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia

K dolnej stanici 7282/20A

911 01 Trenčín.

Obálku označiť  v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK   referent-registratúra“,

 

alebo

 

e-mailom na adresu:

personalne@tsk.sk

 

Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 20.02.2025. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke. Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.

 

Predpokladaný termín nástupu je marec 2025.

 

V Trenčíne dňa 31.01.2025

 

Ing. Marek Briestenský

riaditeľ Ú TSK  

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o aktualitách z TSK