Trenčiansky samosprávny kraj
vyhlasuje
výberové konanie na obsadenie miesta
Referent oddelenia vnútornej prevádzky a údržby majetku – registratúra
Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Pracovné miesto sa obsadzuje na zabezpečenie činnosti správy registratúry zamestnávateľa, metodické usmerňovanie a kontrolu príručných registratúrnych stredísk organizačných útvarov a ďalšie podporné činnosti týkajúce sa príručných registratúrnych stredísk. Tiež vykonáva ďalšie činnosti podľa pokynov vedúceho oddelenia.
Informácie o pracovnom mieste:
- Miesto práce: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
- Termín nástupu: marec 2025
- Názov funkcie: Referent oddelenia vnútornej prevádzky a údržby majetku – registratúra
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Termín uzávierky zasielania žiadostí:02.2025
Podmienky výberu zamestnancov:
Kvalifikačný predpoklad:
- mať absolvované VŠ vzdelanie II. stupňa - v prípade študijného odboru archívnictvo sa odborná prax nepožaduje, v prípade VŠ vzdelania iného zamerania sa požaduje:
- odborná prax min. 5 rokov v správe registratúry v zmysle zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a príslušných vykonávacích vyhlášok na úseku správy registratúry (vyhláška č. 628/2002 a 410/2015),
Osobnostné a morálne predpoklady:
- byť bezúhonný,
- spĺňať osobnostné, morálne a kvalifikačné predpoklady na požadované miesto,
- byť odborne spôsobilý, samostatný, flexibilný, cieľavedomý, vedieť riešiť odborné problémy, ochotný učiť sa nové veci, komunikatívny,
- skúsenosť s metodickou podporou príručných registratúrnych stredísk organizačných útvarov zamestnávateľa a ich kontrola,
- mať IT zručnosti na úrovni skúseného užívateľa z práce s výpočtovou technikou.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Zabezpečuje činnosti správy registratúry organizačného útvaru zamestnávateľa, vedie evidenciu prijatých záznamov a spisov do registratúrneho strediska,
- Metodicky usmerňuje a kontroluje činnosti registratúrneho strediska na úseku správy registratúry u zamestnávateľa a registratúrnych stredísk organizačných útvarov, ovláda prácu v elektronickom systéme správy registratúry
- Predkladá jeden krát za štvrťrok zoznamy nevybavených spisov a záznamov zamestnancami,
- Zabezpečuje tvorbu vnútorných noriem potrebných pre výkon činností v oblasti správy registratúry, ako i na tvorbe materiálov predkladaných do zastupiteľstva,
- Zodpovedá a zabezpečuje kompletizáciu a distribúciu materiálov a ukladá ich do elektronickej knižnice TSK,
- Vydáva osvedčenia z registratúrnych záznamov, vydáva potvrdenia o odovzdaní registratúrnych záznamov a tlačovín,
- Prijíma, eviduje, triedi a odosiela zásielky prostredníctvom centrálneho automatizovaného systému na správu registratúry,
- Preberá do registratúrneho strediska záznamy a spisy so zameraním na kontrolu úplnosti spisového materiálu podľa príslušného zoznamu spisov odovzdávaných z organizačných útvarov do registratúrneho strediska,
- Vedie evidenciu zapožičaných spisových materiálov z registratúrneho strediska zamestnancom TSK a sleduje lehoty na ich vrátenie,
- Vyhotovuje prehľady doručených zbierok zákonov, vyhlášok, a vestníkov a prostredníctvom intranetu informuje o nich všetkých zamestnancov,
- Vedie evidenciu došlej odbornej literatúry, pomôcok, zbierok zákonov, odborných publikácií atď. sústredených v registratúrnom stredisku a vedie prehľad o ich manipulácii.
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- žiadosť o účasť na výberovom konaní,
- motivačný list,
- profesijný štruktúrovaný životopis s prehľadom doteraz vykonávanej praxe,
- doklad o dosiahnutom stupni vzdelania, prípadne ďalšie doklady preukazujúce vzťah k požadovanej práci,
Informácia o plate (a benefitoch):
Odmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat pri plnom pracovnom úväzku je 1 150,- eur.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie):
na adresu:
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK referent-registratúra“,
alebo
e-mailom na adresu:
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 20.02.2025. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke. Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je marec 2025.
V Trenčíne dňa 31.01.2025
Ing. Marek Briestenský
riaditeľ Ú TSK