Preskočiť navigáciu Prejsť na hlavné menu Prejsť na bočné menu Prejsť na dolné menu
Trenčiansky samosprávny kraj
  • Hlavná stránka
  • Mapa stránok
  • Otázky a odpovede
  • Kontakt

TSK vyhlasuje výberové konanie na pracovnú pozíciu referent oddelenia vnútornej prevádzky a údržby majetku – registratúra

Trenčiansky  samosprávny  kraj

vyhlasuje

výberové konanie  na obsadenie miesta

Referent oddelenia vnútornej prevádzky a údržby majetku – registratúra

Trenčianskeho samosprávneho kraja.

 

Pracovné miesto sa obsadzuje na zabezpečenie činnosti správy registratúry zamestnávateľa, metodické usmerňovanie a  kontrolu príručných registratúrnych stredísk organizačných útvarov a ďalšie podporné činnosti týkajúce sa príručných registratúrnych stredísk. Tiež vykonáva ďalšie činnosti podľa pokynov vedúceho oddelenia.

 

Informácie o pracovnom mieste:

  • Miesto práce: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
  • Termín nástupu: marec 2025
  • Názov funkcie: Referent oddelenia vnútornej prevádzky a údržby majetku – registratúra
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
  • Termín uzávierky zasielania žiadostí:02.2025

 

Podmienky výberu zamestnancov:

Kvalifikačný predpoklad:

  • mať absolvované VŠ vzdelanie II. stupňa - v prípade študijného odboru archívnictvo sa odborná prax nepožaduje, v prípade VŠ vzdelania iného zamerania sa požaduje:
  • odborná prax min. 5 rokov v správe registratúry v zmysle zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a príslušných vykonávacích vyhlášok na úseku správy registratúry (vyhláška č. 628/2002 a 410/2015),

 

Osobnostné a morálne predpoklady:

  • byť bezúhonný,
  • spĺňať osobnostné,  morálne a kvalifikačné predpoklady na požadované miesto,
  • byť odborne spôsobilý, samostatný, flexibilný, cieľavedomý, vedieť riešiť odborné problémy, ochotný učiť sa nové veci, komunikatívny,
  • skúsenosť s metodickou podporou príručných registratúrnych stredísk organizačných útvarov zamestnávateľa a ich kontrola,
  • mať IT zručnosti na úrovni skúseného užívateľa z práce s výpočtovou technikou.

 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

  • Zabezpečuje činnosti správy registratúry organizačného útvaru zamestnávateľa, vedie evidenciu prijatých záznamov a spisov do registratúrneho strediska,
  • Metodicky usmerňuje a kontroluje činnosti registratúrneho strediska na úseku správy registratúry u zamestnávateľa a registratúrnych stredísk organizačných útvarov, ovláda prácu v elektronickom systéme správy registratúry
  • Predkladá jeden krát za štvrťrok zoznamy nevybavených spisov a záznamov zamestnancami,
  • Zabezpečuje tvorbu vnútorných noriem potrebných pre výkon činností v oblasti správy registratúry, ako i na tvorbe materiálov predkladaných do zastupiteľstva,
  • Zodpovedá a zabezpečuje kompletizáciu a distribúciu materiálov a ukladá ich do elektronickej knižnice TSK,
  • Vydáva osvedčenia z registratúrnych záznamov, vydáva potvrdenia o odovzdaní registratúrnych záznamov a tlačovín,
  • Prijíma, eviduje, triedi a odosiela zásielky prostredníctvom centrálneho automatizovaného systému na správu registratúry,
  • Preberá do registratúrneho strediska záznamy a spisy so zameraním na kontrolu úplnosti spisového materiálu podľa príslušného zoznamu spisov odovzdávaných z organizačných útvarov do registratúrneho strediska,
  • Vedie evidenciu zapožičaných spisových materiálov z registratúrneho strediska zamestnancom TSK a sleduje lehoty na ich vrátenie,
  • Vyhotovuje prehľady doručených zbierok zákonov, vyhlášok, a vestníkov a prostredníctvom intranetu informuje o nich všetkých zamestnancov,
  • Vedie evidenciu došlej odbornej literatúry, pomôcok, zbierok zákonov, odborných publikácií atď. sústredených v registratúrnom stredisku a vedie prehľad o ich manipulácii.


Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:

  • žiadosť o účasť na výberovom konaní,
  • motivačný list,
  • profesijný štruktúrovaný životopis s prehľadom doteraz vykonávanej praxe,
  • doklad o dosiahnutom stupni vzdelania, prípadne ďalšie doklady preukazujúce vzťah k požadovanej práci,

 

Informácia o plate (a benefitoch):

Odmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat pri plnom pracovnom úväzku je 1 150,- eur.

   

Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie):

 

na adresu:

Trenčiansky samosprávny kraj

Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia

K dolnej stanici 7282/20A

911 01 Trenčín.

Obálku označiť  v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK   referent-registratúra“,

 

alebo

 

e-mailom na adresu:

personalne@tsk.sk

 

Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 20.02.2025. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke. Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.

 

Predpokladaný termín nástupu je marec 2025.

 

V Trenčíne dňa 31.01.2025

 

Ing. Marek Briestenský

riaditeľ Ú TSK  

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o aktualitách z TSK