Združenie samosprávnych krajov Slovenskej republiky (SK 8) na základe dohody o prevádzkovaní Domu slovenských regiónov (DSR) vypisuje výberové konanie na obsadenie pozície
vedúci administratívy DSR (Office Manager)
s miestom výkonu práce v Bruseli.
POŽIADAVKY NA OBSADZOVANÉ PRACOVNÉ MIESTO:
- vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- min. 2 roky praxe v príslušnej oblasti
- aktívna znalosť anglického a francúzskeho jazyka (slovom a písmom)
- znalosť práce s PC – úroveň pokročilý (Windows, MS Office, MS Outlook, Adobe)
- znalosti z oblasti regionálnej a lokálnej samosprávy
- znalosti z oblasti EÚ záležitostí (rozhodovací proces, inštitúcie a politiky EÚ)
- vysoké pracovné nasadenie, presnosť a zodpovednosť
- samostatnosť, komunikatívnosť a flexibilita
- praktické skúsenosti s vystupovaním na verejnosti
- ovládanie diplomatického protokolu a spoločenskej etikety
Žiadosti spolu so štruktúrovaným životopisom (v anglickom a slovenskom jazyku), dokladom o vzdelaní a dokladom o bezúhonnosti (v slovenskom jazyku) je potrebné zaslať v termíne do 31. januára 2008 na adresu:
Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja
Hviezdoslavova 1
911 50 Trenčín
s označením VÝBEROVÉ KONANIE – NEOTVÁRAŤ.
Osobný pohovor sa uskutoční vo februári 2008 v Bruseli za účasti zástupcov jednotlivých samosprávnych krajov. Termín a miesto výberového konania budú vybraným uchádzačom oznámené vopred.